BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 10, 2010

Sengal kali ke 2......



huhu...
ntah ape2 ntah perangai aku nie...
tadi smbil aku bersenang lenanga ngan adik kt umah..
tetibe aku menjumpai hasil yg menarik pada ciki...

SANG KUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

ape lagi.. aku teruskan adegan mencari kutu..
jumpe sekor pada abang n 3 pada ciki..
adik xad kutu.. hebat tol adik nie...
aku da mula x senang duduk..

terus je cntact Nora.. Thanks Nora...
upenye yg itam2 tu hasil buangan kutu..
tapi aku still x puas hati..
geram je..

adik aku lak tetibe nak lik shah alam ptg tu gak..
mmg ngade2...
huhu..
k lah xpe la..
balik la...

tetibe jek..
aku da siap2 nak kuar membeli ubat kutu sang meow2 nie..
n then..

----------------------------------------
Anna::: woi sengal... kunci kete ko dlm kete aku ni ha...

Mummy::: ha.. ye ke.. aduuuhaiiiiiiii............ tension!!!!!!!!!!!

Anna:: ko mmg sengal... ish2...

----------------------------------------

ha hebat kan aku...
jumaat terkunci pintu bilik..
ahad lak kunci kereta tertinggal..
aku ase elok aku dok cage kucing je..
xyah ade kunci..

i hate kunci....

4 comments:

saya said...

hah??!!! camnekah caranya nk bangkutu2 ituuu?? saya takot gak nih if kena kat kucing2 saya.. haiyoo... share info pleaseeeeeee.. (selain dari frontliner le, huhuhu)

Ekien Ashikin said...

saya pun x pernah.. ni baru je spray frontline ni.. hope2 nye ok la tu..

Papa meow said...

Dulu mandikan dengan air garam, sambil matikan kutu sambil bersihkan kulit2 mati dia, tapi sekarang dah makin bertambah ahli keluarga baru ni malas pulak nak mandikan satu2. Selalu syampukan lepastu campak dalam kolam hehe..., lepastu dia kering sendiri, kecuali yang kecik2 baby tu.

wanNuD said...

Tp storyline yg menarik selain dr kutu tu tang kunci...
camni,kunci tu mmg kena wat cam hp r kn...?leh miscal kalo kunci tu missing somewhere...kekeke