BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 27, 2010

sedeh... pedeh.... lebeh ea mummy......

aduhai...
puts cnta pun x macam nie...
baru je sejam anak2 tu pergi boarding...
aku da x senang duduk...
rndu x diorang kt aku..
serasi x kt hotel tu..
sedey... pedeh... lebeh la mummy nie...

1st tyme experience boarding anak bulus..
thanks petknoders..
mak aku call etibe suruh lik pas sekolah esok.. sabar je la...
so sebagai anak yang menurut perintah..
maka aku pun terusmengambil langkah untuk menghantar anak2 tu ke boarding...
tinggal la ciki je kt umah nie..

ciki ni lak akan ku angkut balik johor..
huhhu...
dah manje semacam je ciki hari nie..
ye la..
xad kawan nak bergusti...
aku lak jadik mangse gusti dye..
nak menaip ni pun kene tdokn dulu..
sabo je la..

rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
mummy rindu kt abang n adik...

huhu..
sempat la nangis 15 minit pas bg anak2 tu kt petknoders...
tggu yer..
ahad mummy amik kamu....

already mish them lorrrrr.....
begini upenye ase berjauhan dgn ank2 bulus.....

3 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

alolo..
ciannya.
mestie adik ngan abg pon windu ekin.
lin tak pnah lagie antar boarding.
tak taulah camna.
cepat2 balik sinie tau.

Qisha said...

alala..mesti balik kampung tapi badan je ada kat kampung tu..otak tinggal kat abang & adik..hope dorang akan ok ;)

Jul's Bini Jae said...

tu la kelebihan dorang kan. wlupun x pandai berkata2, tp cukup dengan aksi manja & buat kita terhibur dah cukup untuk membuat kita rasa BERAT & SENTIASA TERINGAT bila nak tinggalkan dorg. x kisah kat petshop @ kat mane2. cam akak, klu la duk dekat2 sini, mmg dh lame dh akak angkut sekali 6 hekor tuh klu blk kpg. nih memikirkan dorg nk kne tinggal cuti CNY nih.. haihh....