BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 7, 2010

Kesengalan tahap gabannnnnnnnnn....................



arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh............
kenape aku menulis di awal pagi....
mesti tertanye2 kan..
huhuhu...
aku xleh nak g sekolahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.............
xleh nak mandiiiiiiiiiiiiiiiii.....
xleh ank wat ape pun....

tension....
gara2 pintu main room aku terkunci dari dalam...
nak pecahkan pintu.. xleh...
nak pecahkan tgkap bilik..
bahaye.. terkejut gak jiran2 aku kang..
nasib baik ade adik aku...
n kepale otak die je yg aku leh pakai coz kepale otak aku tgah serabut kambing...
die memberi cadangan utk aku tidak merosakkan harta benda umah..
pergi kedai kunci..
buat masterkey..

so..
alternatifnye...
aku call kak farah.. mintak dia cover utk hari ni n pagi ni punye slot.....
then aku mintak kak adu utk print semula nama persatuan utk sesi orientasi form 1 pg nie..
cian PRS aku.. xad mummy hari nie..
aku call pengetua maklumkan aku dtg lewat..
aku call kak sazlina mintak sokongan...
aku call raol... tanye sal kedai kunci....
n sekarang ni..
aku nak bertenang.
kul 9 aku akan lincah ke kedai kunci n bersedia ke sekolah..

(ps... xleh nak g sekolah.. mandi xleh... sume pun xleh nak wat... nsb baik kunci kete, kunci main door, hbeg aku ade kt luar je nie.. )

tgk..
life is unpredictable...
so.. berhati2..
n sentiasa berhati2...

4 comments:

bylindakitchen said...

alolo.
siannya ekin nie.
bilik kunci..cam,ner leh jadik camnie.
takkan dah nyanyokkot.
usia masih muda belia.
takpe..lenkali hati2 yerk.
jgn pisang berbuah dua kali.
wat kunci spare banyak2.tapie jgn letak merata..kang mengundang pencurik datang plak.

ekin..
kat sinie dah bau masyamla..
nantie mandi letak sabun bebanyak tau.
huhuhuhu

Qisha said...

betul tu lin..qisha pun ada bau masyam gak..nape ek??hehe..sian dia..mesti panik..relax dlu..len kali berhati2 k..

Ekien Ashikin said...

baik kawan2...
hhuhuhu... kisah ini xkan berulang lagi dalam blog ini...
hehehehe
mmg kelakar la ingat tragedi tadi pagi tu..

rees said...

hhehehehehhe...cianyer dier...isk isk isk....