BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 4, 2010

Sangat tertekan...

huhhu.. stress..................
da la letak posting jauh2 dari family...
windu kt mak ayah..
windu kat family...
umah kene sewa..
kete kene bayar...

gaji dpt bulan 2 akhir..
giler..........
5 bulan keje xad gaji..
ingat aku welfare ke..
ingat aku xad keje nak mengemis ke...

tension..
tertekan..
nak memaki dats not me...
ape yg boleh wat..
sabar je la...

bukan nak mengharapkan ganjaran atas kerja yang aku lakukan..
aku tau..
ini amanah aku..
laksanakan amanah..
tapi ini juga kezaliman buat aku..
da letakkan aku jauh2...
gaji xnak bayar...

all can i do is crying n crying n crying to release my tension...
Ya Allah..
berikanlah aku kekuatan utk menghadapi ujian kecilmu ini Ya Allah...

4 comments:

ashykyn said...

kerani u malas lah tueh.. i posting 2 years ago..gaji bulan ke-2 da jalan.. better u pegi membebel.. dah takder konsep gaji 6 bulan takda...

Ekien Ashikin said...

i da tanye.. gaji i bukan sgkut di kerani.. tp di KPM BPI.. staff i masuk lmbt seminggu dr i da pat gaji da... alasan dye bulan 1 xad gaji utk guru baru.. i da bebel da.. mls ka kien... sakit kepale bile pk..

ashykyn said...

better u really check ngan kawan sekerja sedaerah ngan u.. sbbnyer i and my 24 coursemates dulu..semua dalam bulan ke 3.. gaji da jalan..kami buat conclusion yang akauntan negara and kpm dah improve. Sbb gaji dah tak jadi hal pain in the ass da.. Even i, ngam2 setahun dah dapat tunggakan lantikan , tunggakan elaun umah dan lain lain. Bt then, it's up to you,..it's your hak anyway.. da try ngan pengetua?..

wanNuD said...

InsyaAllah dapat...
dah usaha n tanya sana sini kn...?
jgn riso k...
problem musti settle punya...
kalo tensen2 lg,cuba2 nyakat 3 anak u yg chomel tu...hehehe
u mmg the best mummy eva r after i baca blog u..hehe...keep it k.. ;)