BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 20, 2009

Jodoh....

Actually aku tergerak nak berceloteh ttg dis sensitive issue pas bce blog kwn aku..http://nadiayuna.blogspot.com/ thanks nadiah.. ko membuka kan mate aku ttg sesuatu..

yup persoalan yg same yg aku kusut nak jawab...
bukan x nak kawen agy..
jodoh belum smpai..
coz pada aku dalam umur sekarang ni.....
aku bukan mencari teman lelaki utk mengusung aku ke hulu n kehilir..
aku bukan mencari boyfriend utk aku ketok duit dye bershopping sana sini..
aku bukan mencari kekasih hati utk mendengar manje2 or ngengade2 aku...

aku mencari seorang suami utk menjaga aku sehingga keakhirnya..
mencari seorang ayah utk anak2 yg bakal aku lahirkan..
mencari seorang sahabat yg bersama aku susah dan senang menharungi hidup dgn aku..
mencari teman yg sanggup berkongsi kepayahan dan kesenangan.
mencari lelaki yang menghargai kesetiaan dan kasih syg yg aku berikan..

memilih ke tu...??
xkan.. i deserve it..

so pda mereka yg bakal mengajukan aku soalan "bila nak kawen"
perjalanan hidup ini Allah yg tentukan..
Jodoh dan pertemua Allah yg tentukan.. aku dah berusaha.. berusaha membina hubungan.. mempertahankan hubungan dan berusaha menguatkan hati setelah dikecewakan dan yg plg pnting berusaha untuk tidak mengenal erti putus asa dalam mencari ADAM dalam hidupku...

Percayalah...
kesabaran itu ada ganjarannya....
Life is an Open secret..
aku x pernah menyesali kegagalan aku mempertahankan hubungan yang lalu.. terima kasih kepada mereka kerana mereka aku mengenal erti perhubungan dan memberi ilmu yg mematangkan aku dlm menghadapi kehidupan...

1431 hijrah..
Ya Allah Kau temukanlah aku dengan jodoh yang baik..

0 comments: