BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 31, 2009

2009....

x baper jam je lagi da nak masuk 2010...
huhu..
jap je kan..
2009... byk giler kenangan pahit manis...
yg sure happy..

berjaya menamatkan 4 tahun penderitaan di UPSI..(hehehe acah je.. mane ade derita sgt punn)
berjaya mendapatkan segulung kertas tu...
berjaya mendapatkan cik putih...
berjaya menjadik cikgu...
hehehe

1 je x berjaya..
x berjaya mendapt gaji pada tahun ini...
adoi....

yg aku ase pling best sekali pengalaman 2009 nie...
of coz la pengalaman prktikal kt kuantan...
heaven....
siyes best giler...
dgn kwn2 yg sekepale..
layan karok tiap minggu...
lepak2 kt beach tiap hari..
lepak TC.. pai aku addicted tu mC flurry..
aduhaiii....
best2...

tapi kenangan kan..
kwn dah kerja pat lain..
msg2 da bz...
ida da kat rembau...
isma langkawi...
nanat kat penang...
wani kat tapah..
.....

now aku yg kt rawang ni agy best...
aku kenal community baru...
aku dpt life sendiri...
n aku ade 3 beautiful n handsome furrkidss...
mummy really love u...

n azam 2010...
nnti la...
entry 2010 laa...

wait 4 da next entry...

3 comments:

Papa meow said...

Salam
selamat tahun baru jap ag, harap sukses ngan azam baru.

Ermm asl x dpt gaji lak??? cian.

~salam juga dari cumel2 disini~

Qisha said...

selamat tahun baru..mest tak sabar nak dapat gaji utk manjakan anak2 bulus kan..

Ekien Ashikin said...

QIsha:::: mekaseh... Selamat Tahun baru gak.. yup2... xsabar nak shopping ut diriku n anak2 bulus nie..

Papa Meow::: ntah la papa.. gov i lambt sgt.. org ain da gaji da sumer...