BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 30, 2009

Ciki`s Story....

Ciki..
da new member of da house...
mmg aku usha dye ni lame sesangat...
aku mmg suker mixed breed nie..
mmg suke sesangat...

so pada 14 hb Disember aku pun ke kedai Aunty utk booked si ciki nie..
dengan harapan gaji aku akan kuar pada 17 Disember..
tai harapan tinggal harapan..
haram xad gaji yg kuar...

semalam...
29 Disember 2009...
aku sekali lagi ke kedai Aunty..
Niat utk membatalkan booking tu...
ye lah..
dah la x bergaji..
duit pun xad...
mane mmpu nak beli si ciki tu..

tapi..
Allah dah tentukan semuanya...
Allah da tetapkan bahawa aku akan menjaga ciki...
bila aku ckp dengan aunty nak cancel booking..
mate aku da berair..
mmg really aku sedih la..
aku just amik 3 tin of wetfood utk anak2 yg tggal kt umah..
elok aku nak byr...

--------------------------
Aunty::: [u xmau ka ini kucing??]

Mummy::: [mau la aunty... tp gaji i xad la aunty... x jadi masuk.. (aku pndang ciki..)]

Aunty::: [ok.. macam ni la meh.. u byr saja tambah lagi seratus..]

Mummy::: [ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ape die aunty... seratus saja ea...]

Aunty:: [ya la.. u mmg suka ma.. i bg present... lgpun u selalu dtg main sama dia..]

---------------------------

Alhamdulillah...
aku pun x percaya aku mendapatkan ciki dengan harga itu..
RM200.00
mimpi kan..
Ciki berada dalam keadaan sihat..
semua sihat...

n satu kepandaian ciki..
dye pndai urut tgan aku..
heheh
love u..

Story bout da name..
CIKI..

hehe actually ciki was given by somebody...
b4 dis try utk abnag n adik..
tapix serasi..
so xnak la dia kecil hati..
so dengan berbesar hatinya aku memberikannya restu utk menamakan kucing baru yg mmg menjadi idaman hatiku...

Thanks kamu..
ciki is really a cute name...




Ciki...
Ulat bulu berkaki 4...

5 comments:

Papa meow said...

Dpt juga jaga "ciki" yg kiut miut itu hehe...tp asl pic dia 1 jer.

nanti upload pic dia byk2 aksi pn byk2 tau ...love "ciki" muahhh

Qisha said...

bertuahnya dapat ciki ngan harga tu..a'ah la letakla gambar ciki banyak2 sket..comel je bulat..anyway nice page u have here..gurly..

Misz Pinkie Winkie said...

hehhe..
comelnya ciki.
gebus badan dia.
geram lorr

CikLola said...

kak DLH ke??comey gileww..........
cm gegula kapas..muahaha

Ekien Ashikin said...

papa::: ALhamdulillah.. nanti ea... ekien post aksi2 sensored dye yg x leh blah tu... ciki ni ligat.. usah nak snap pic dye..

Qisha::: ni pengaruh qisha la nie... thanks ye dear.. dpt inpirasi dr u...

pini winki::: geram ye.. tau xpe... x larat tgk dye duduk.. mesti apeluk2 jap...

lola::: DLH lola.. ALhamdulillah... ulat bulu gebu kaki 4 akak panggil..