BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 16, 2010

anak2 ku takut manusia... hahahaha!!!

cam ni ceritanya..
aku MC hari nie.. sob...sob...
*migrain yg teruk pg tadi..
selepas mam ubat n tdo pai hampir 4 jam...
so far leh bgun n kemas umah semula..

nak dijadikan cerita akak2 yg baik hati kt sekolah tu..
yg mmg rapat dgn aku diorang ni mmg superb la jadik kakak..
dtang la mngant nasi beserta lauk pauknye..

Kak Adu tu mm suke la ngan meoww.. kak nani pun same gak.
ajat di hati nak la menggomol anak2 bulus ku.. chet..
kalau sebelum ni, bukak je pintu bilik diorang..
maka berterabur la keluar..
hari ni..
bile kak adu n kak nani panggil.
memasin cam tikus..
menyorok, berlari sane sini x tentu hala..
kelako lak aku tgk..

sah..
kucing aku takut manusia..
aku je diorang x takut..
sbb mummy kucing..
hehehe

p.s
*x sempat snap gambar ala2 cuak diorang..

5 comments:

meowwmania said...

migrain?? ciannya...

senasib la kitew ;)

Juz Call Me Sharz said...

same la ngn baby kite...takut gile kat org luar...pelik tul...

Miss Ekienz said...

tu la..
mencicit lari ade org dtg..
lau x, diorang la raja di rumah..

Misz Pinkie Winkie said...

hahhhaha...
tau takpe..
walopon lin bela 11 ekor..bila ada orang datang..
nampak umah cam takde kuicng jerk.
hahhha

Ekien Ashikin said...

tu la.. terer giler lin. jap agy ekien pun nak anta 2 bujang ni g zass... hehehe