BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 20, 2010

Aku n sesuatu..

cheh...
saje wat gempak tajuk hari nie...
hehe sebenarnye xad pape pun..
agak bz kerana menguruskan 2 blog..
ape pun blog meoww ni ttp di hati..
blog satu agy akan ku publish di sini belia ku bersedia..

hehehe
abnarnye aku tgah mengadap anak2 bulus ni tdo depan mate nie..
tu yg dpt idea nk mengarut memalam nie..
tgk abg n adik tdo same2...
ciki dengan aksi ntah pape..
wat aku terfikir..

bersyukur sgt ade dak2 nie..
diorang lah tawa dalam duka...
pahit masin manis..
semua diorang...

ha cerita sal pahit manis nie..
abang wat hal lagi semalam..
biaselah..
jumaat..
ade pasar malam..
so sebelum kuar tu aku letak lah diorang dalam kamar beradu diorang tu...
pai pasar malam setelah membeli belah ayam greng kurang myak utk diorang,.
aku pun blah la balik..

utk aku...
sure lah char kue teow..
heheh

smpai kt umah aku kuarkan lah diorang..
tup2.. yg kuar adk je..
mau x berderau daraha aku..
bukan kul 8 pagi..
kul 8 malam..
aje giler aku nak carik diorang..
aku selak je tgkap nampak si gemok ciki nak kuar kot lobang cam abang tapi x lepas..
chett da tau gemok ade ati nak ikut si kurus..

nasib baik da cerdik kit mummy korang ni tau..
aku pun ape agy..
sambil pegang ayam goreng aku kuar ikut pintu belakang coz kamar peraduan dak2 ni kt belakang..

chett...
ciki dah tergedik2 dtg...
bau ayam la tu..
abang lak aku terpaksa panjat pagar keluar nak amik dye..
geram2...

hish..
dah sayang kan..
tahan je la..
pastu aku bukak tgkap tu kecik je..
muat2 udara masuk je..
pas ni aku nak kene pasang pagar lak kt tgkap..
aduuhai....




aksi 18sx dari ciki...
memule amik dak nie..
aku ingatkan gegel... upenye... hehehe

2 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

kene tutup mata
tengok cici.
senonohnya.hhahha

Ekien Ashikin said...

tau xpe..
hehehe.. sengaje je..